Disseny web

Per què necessita una pàgina web el teu restaurant?

Una pàgina web per a restaurants és gairebé igual d’important que oferir un bon menú. Actua com a catàleg digital de la carta que ofereix un restaurant. És un punt de trobada entre el restaurant i els potencials clients. Contribueix a crear imatge de marca i transmetre els valors i història de l’empresa.

Un web corporativa per a restaurants és un mitjà ideal per captar i fidelitzar clients i, en ocasions, pot ser el factor decisiu perquè un client potencial que busqui un restaurant per menjar et trobi.

Les xarxes socials com Instagram, Facebook, Twitter o Pinterest, també són elements clau que influeixen en la decisió del client per triar un restaurant davant de la resta d’ofertes.

Motius que fan imprescindible tenir una pàgina web per a restaurants

La web guanya visibilitat a Internet i permet a potencials clients que coneguin i reservin al teu restaurant.

La pàgina web d’un restaurant atorga credibilitat i confiança

La bona gestió de xarxes socials per a restaurants pot captar nous clients, però amb la força de la pàgina web del restaurant recolzant les accions de màrqueting en xarxes socials, tota la informació quedarà recollida en un únic punt clau, satisfent les possibles necessitats dels clients .

Compartir les opinions dels clients

La web del restaurant és el portal idoni perquè els usuaris comparteixin la seva experiència al restaurant, opinions i desitjos. Permet establir una relació entre el restaurant i el client, oferir una atenció personalitzada i controlar la imatge del restaurant en la ment dels usuaris.

Servei de reserva en línia en pàgines web de restaurants

Estudis realitzats pel portal “El Tenedor” mostren que les reserves online a restaurants superen el 40% a les telefòniques. Ens basem en dades. Per reservar online els clients necessiten una plataforma.

La pàgina web per a restaurant és l’opció perfecta per a establir un sistema de reserves online.

Accés a la carta de restaurant

Un dels continguts més importants de la pàgina web del restaurant és el disseny de la carta de restaurant. La carta d’un restaurant és un element clau que ha de cuidar no només per oferir informació sobre els plats que s’ofereixen, sinó perquè és un element amb el qual treballar la imatge de marca.

La web és una experiència de màrqueting gastronòmic

Actualment no només el menjar és rellevant per prendre la decisió de reservar o no en un restaurant. Les persones busquen experiències, per això, la missió de la pàgina web del restaurant ha de reflectir l’experiència gastronòmica que viuran els clients si reserven al restaurant.

Avantatges de crear una pàgina web per a restaurants

  • Poder arribar a un públic molt més ampli i més jove.
  • Incrementar la presència en línia del restaurant.
  • Mantenir una presència 24/7 en el món digital.
  • Possibilitat de vendre per Internet els productes, serveis o aconseguir reserves en línia en un restaurant. Si el restaurant disposa de venda a domicili, la pàgina web per a restaurants actuarà com a botiga en línia de productes.
  • Millorar la imatge corporativa del restaurant i crear branding de marca.
  • Actuar com a aparador de menús, serveis i qualsevol aspecte a destacar per l’empresa.
  • Disposar d’un mitjà on mostrar tota la informació del restaurant.
  • Publicar fotos sobre el restaurant, la carta, els serveis, els visitants …
  • Oferir un canal de comunicació i atenció a client formularis de contacte directe amb el restaurant.
  • Mostra on es troba el restaurant localitzat geogràficament.

Leave a comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *